با 6 ماسك طبيعي به جنگ موخوره هايتان برويد

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

با 6 ماسك طبيعي به جنگ موخوره هايتان برويد

۳۸ بازديد

خانمها داروهاي خانگي مي تواند اين مشكل را تا حد زيادي كاهش. در اين راهنما, شما برخي از اين داروهاي خانگي ياد بگيرند.
اين مي تواند مو را بشكند يا خشك كند. همچنين مي تواند در نازك شدن يا نازك شدن مو موثر باشد. ما راه هاي بسياري براي خلاص شدن از شر دست ما ، از جمله شامپو هاي مختلف است كه ترويج همان ضد غذا خوردن در تاسيسات.

https://elanza.com/product/LNZP-60228d108bd3a/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%84%D8%AA%D8%B1%DA%AF%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-deep-restructuring-%D8%AD%D8%AC%D9%85-500-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اما اين نتيجه بسياري از اين درمان هاي نامطلوب نيست. خانمها داروهاي خانگي مي تواند اين مشكل را تا حد زيادي كاهش. در اين راهنما, شما برخي از اين داروهاي خانگي ياد بگيرند.
1-موز و عسلبا ماسك طبيعي موز و عسل مخوره خود را كاهش دهيد! پوست كندن و درهم شكستن موز ، اضافه كردن كمي عسل به آن. براي به دست آوردن نتيجه بهتر ، كمي شير را به خمير اضافه كنيد تا نرم شود.حالا ماسك را روي پوست سر خود قرار دهيد و حدود 20 دقيقه صبر كنيد يا تا ماسك خشك شود. سپس سر خود را با شامپو دائمي بشوييد. اين روش درمان در منزل شما بايد مورد خود را كمتر در مورد را 2 هفته.
2 - پاپايا و ماستپاپايا منحصر به فرد موهاي شما را مرطوب و نرم مي كند. كل پاپايا را در ظروف بشوييد و نصف ليوان ماست را به آن اضافه كنيد. خوب هم بزنيد و به پوست سر خود را اعمال مي شود. اجازه دهيد ماسك بر روي سر خود را براي 20 دقيقه باقي بماند.براي نتيجه بهتر ، سر خود را با آب گرم بشوييد. اين ماسك طبيعي نه تنها ريزش مو را كاهش مي دهد ، بلكه به عنوان يك جزء براي شما نيز خدمت مي كند.(پاپايا يك ميوه طالبي كه در مناطق استوايي رشد مي كند. اگر شما دسترسي به پاپايا ندارد, شما مي توانيد انبه جايگزين.)
3 آوكادو و بادامآووكادو نيز تهويه طبيعي براي مو است. همچنين براي مخوره عالي است. درهم شكستن برخي از گوشت آووكادو و اضافه كردن يك روغن بادام كمي به آن. خمير حاصل را به موهاي خود اعمال كنيد و حدود 30 دقيقه صبر كنيد يا تا خمير خشك شود.در حال حاضر با شامپو ملايم ، موهاي خود را بشوييد. اگر شما اين را در موهاي خود را هر هفته استفاده مي شود ، شما كاهش ريزش مو و شكنندگي آن را ببينيد.
4. تخم مرغ و پرتقالاستفاده از تخم مرغ بر روي مو احتمالا كمي كثيف است ، اما نتايج عالي است! ماسك تخم مرغ طبيعي مو را كاهش مي دهد و موهاي شما را نرم مي كند. شكستن دو عدد تخم مرغ و اضافه كردن يك آب پرتقال كمي به مورد پاي. در حال حاضر اين خمير را به مو يا انتهاي رشته مو اعمال كنيد.سپس موهاي خود را با يك كلاه حمام مخصوص بپوشانيد تا بوي تخم مرغ شما را آزار ندهد. حدود 30 دقيقه صبر كنيد و سر خود را با شامپو به طور معمول بشوييد. اين روش درماني حتي مي تواند موهاي خشك را درمان كند.


5 - دانه شنبليله و ماستخيس كردن برخي از دانه شنبليله براي 1 ساعت در آب. در حال حاضر دانه با كمي آب به خمير سخت كار كردن. اضافه كردن برخي از ماست و آب ليمو به مخلوط خود را به masktan. در حال حاضر اين ماسك بر روي مو و پوست سر خود را اعمال مي شود.موهاي خود را با كلاه حمام بپوشانيد و 30 دقيقه صبر كنيد. سپس موهاي خود را با شامپو بشوييد. اين ماسك مي تواند خشكي مو ناشي از آلودگي هوا را بهبود بخشد.

https://www.superdrug.com/Hair/Hair-Treatments/Hair-Masks/c/pt_hair_hair_masks
6. روغن كرچك و رزماريرزماري گياه كمك مي كند تا براي جلوگيري از آسيب مو به علت ريزش مو است. براي اين منظور مي توانيد يك ماسك طبيعي با روغن كرچك و رزماري ايجاد كنيد. جوش گياه رزماري با مقداري آب به مدت 10 دقيقه. هنگامي كه اين جوش سرد مي شود ، آن را از صافي مالش و آن را در كاسه بريزيد.در حال حاضر برخي از روغن كرچك را در يك كاسه بريزيد. اين مخلوط را كاملا مخلوط كنيد و به مو و پوست سر خود اعمال كنيد. اين ماسك فوق العاده مشكل شما را در كوتاه ترين زمان ممكن كاهش مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.