نحوه انتخاب بهترين كرم هاي ضد آفتاب و راهنمايي براي توجهحفاظت از خورشيد (SPF) برخي از كرم هاي ضد آفتاب

۱۵۰ بازديد


يكي از مهم ترين مشكلات امروز مردم افزايش بروز "سرطان پوست" و "تسريع و تشديد پيري پوست") كه نور خورشيد نقش بسيار مهمي در ايجاد و يا تشديد آنها است كه با اقدامات پيشگيرانه مي توان از بسياري از آنها جلوگيري و يا به روز رساني آن را به تاخير بياندازد.
يكي از مناسب اقدامات پيشگيرانه به استفاده از "ضد آفتاب ها" است كه از ورود اشعه براي جلوگيري از پوست است كه بر اساس قدرت اشعه هاي تحت حمايت يكي به نام" لايحه حفاظت از آفتاب " (SPF) رتبه بندي هستند. در حال حاضر علاوه بر كرم هاي ضد آفتاب خارجي, ضد آفتاب ساخت و عرضه به بازار هستند و بيشتر از آنها يا داراي SPF از نه و يا مقدار SPF استفاده مي شود اين است كه دقيقا مشخص شود.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6536/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-sun-spf-50-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86
شيوع پيري پوست و سرطان پوست وابسته به خورشيد در بسياري از نقاط جهان افزايش يافته است. به خصوص افزايش شيوع سرطان پوست در طول چند سال گذشته به خوبي در بسياري از مناطق جهان تاسيس شد. بسياري از نويسندگان توصيه يك برنامه پيشگيري اوليه براي كاهش آسيب هاي پوستي ناشي از خورشيد و سرطان زا. يكي از اجزاي اين برنامه استفاده از پوشش هاي حفاظتي و كرم هاي ضد آفتاب موثر است. حفاظت از خورشيد يك پديده جديد نيست. قرن ها پيش ، مردم از روش هاي مختلف ، از جمله رنگ و كلاه هاي گسترده اي استفاده مي كردند تا از اشعه ماوراء بنفش محافظت كنند. توليد جدي كرم هاي ضد آفتاب جديد در طول 1930s آغاز شد. عملكرد اساسي كرم هاي ضد آفتاب براي محافظت از پوست از اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش است.
بيش از 10 سال گذشته توليدات كرم هاي ضد آفتاب هر روز بيشتر از ديروز وارد زندگي روزمره و در اشكال مختلف مانند كرم مرطوب كننده و ضد چين و چروك و حتي لوازم آرايشي و بهداشتي محصولات و توليد آنها ادامه خواهد داد. به عنوان يك نتيجه از اين رشد ، با يك سفر كوتاه در داروخانه ها و يا مغازه ها ، لوازم جانبي ، آرايش ، و اطلاع از سلامت نمي كند. طولاني گيج كننده از محصولات مختلف ، كرم هاي ضد آفتاب ، با اشكال مختلف است كه ايجاد طيف وسيعي از شكايات و ادعاهاي مي تواند باشد. متمايز ترين و مناسب ترين راه براي اندازه گيري اثربخشي محصولات ضد آفتاب تست SPF است. در حال حاضر ، علاوه بر كشورهاي معتبر كرم هاي ضد آفتاب مانند امريكا و ديگر كشورهاي در حال توسعه اروپا ، آن را نيز از SPF در توليد كرم هاي ضد آفتاب استفاده كنيد. بنابراين ، كرم هاي ضد آفتاب توليد شده توسط دولت آمريكا كاملا SPF.  SPF ضد آفتاب مصمم است به روش هاي مختلف درون تن به تن است كه هنوز در كشور ايران اين كار انجام نشده است و كرم هاي ضد آفتاب با SPF است كه هنوز هم به صورت كامل و نحوه ارزيابي و يا به تعيين آن توسط اين شركت توليد كننده بايد هزينه هاي بالا براي بررسي و رفع آنها را كه بيشتر از زمان اين ارزيابي ، . يا اين كه چرا اين ارزيابي بايد در كشورهاي خارج از ايران و انجام آن در بسياري از شركت هاي معتبر خارجي به دليل تحريم ها حاضر به انجام آن نيست. بنابراين با توجه به تحقيقات به عمل آمده مي توان به مردم و همچنين پزشكان در قابليت اطمينان از SPF نوشته شده و در همه محصولات به ايالات متحده آمريكا و همچنين كشورهاي توسعه يافته اروپايي را تضمين كند. از آنجا كه اين مشكل حمل كرم هاي ضد آفتاب استفاده مي شود بايد به صورت روزانه و قيمت كرم ضد آفتاب نسبت به كرم هاي ضد آفتاب استفاده مي شود بين 100% تا چند درصد ارزان تر است.

https://www.purplle.com/skincare/sunscreen

براي تعيين علت, نه SPF دقيق مورد استفاده در آنها. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه كرم هاي ضد آفتاب توليد شده در ايالات متحده همه عوامل موثر در كيفيت كرم هاي ضد آفتاب از جمله ايجاد يك پوشش يكنواخت بر روي پوست با سهولت مطلوب ترين چسبندگي. اثر كمتر يا عدم اثر مواد تشكيل دهنده فعال در پوست ، ثبات ، احساس ، ايجاد شده بر روي پوست ... شما بايد.بهترين كرم هاي ضد آفتاب نسل زيبا تمام شهروندان عزيز براي آماده سازي آسان و استفاده از كرم هاي ضد آفتاب SPF مطلوب از كشور ايالات متحده فراهم كرده است.اطلاعات عمومي و فني اين بنياد كرم ضد آفتابكد دانلود
00850013965014
نام تجاري
براي هميشه شكوفه.
مقدار
30 گرم
نوع بسته بندي
شهر پمپي
كشور سازنده
امريكا
حداقل سن
نه
مصرف جنسي
عمومي
مجوزها
اداره غذا و داروي ايالات متحده ، سازمان حمايت از مصرف كننده ايران و ايالات متحده (PCPC )
محل اصلي
foreverbloomskincare.com
نوع پوست
مناسب براي تمام انواع پوست
دسته
كرم هاي ضد آفتاب ، مرطوب كننده ، ضد چين و چروك ، پايه و اساس-شديد-پرايمر
كرم هاي ضد آفتاب يا كرم هاي ضد آفتاب و يا پايه (بودجه ) و يا نشان مي دهد چهار اور بلوم از بهترين و جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در ارائه نتايج مطلوب مورد نياز خود را با بالاترين كيفيت مواد تشكيل دهنده و بالاترين استانداردهاي توسعه يافته اند و مشخصات اين محصول به شرح زير است : 
 لوكس لوكس و فرمول پيشرفته با اساس تطبيق رنگ مايع
 مرطوب كننده و مرطوب كننده ، ضد پيري و ضد چين و چروك ، شديد ، يكنواخت پوست و حفاظت از پوست در برابر خورشيد (كرم هاي ضد آفتاب) ، همه با هم
 رنگ پوست را با مواد لازم پايدار فراهم مي كند ؛ راديكال هاي آزاد را خنثي مي كند و داراي خواص ضد چين و چروك و ضد پيري به عنوان يك آنتي اكسيدان است.
 لاك مرطوب كننده و مغذي ، سبك وزن است و به سرعت پوست را بدون خشك شدن جذب مي كند.
⇐ درخشندگي پوست ، توسعه و حساسيت را مي توان پس از استفاده مشاهده كرد
 تقليد فورا تقليد رنگ پوست خود را و ايجاد يك تن پوست يكنواخت
 بدون پارابن و فتالات لا بدون رايحه مصنوعي.
⇐ استفاده ايمن براي تمام انواع پوست
⇐ توليد آمريكايي
چرا بسته بندي كرم هاي ضد آفتاب بسيار مهم است ؟  براي ايجاد مشخصات مورد نياز براي بسته بندي كرم هاي ضد آفتاب ، نفوذ ناپذير در برابر آب و روغن هاي فرار... شكوفه كرم هاي ضد آفتاب با استفاده از مواد چند ساختار يافته است كه به صورت چند لايه ، كه به طور كامل غير قابل نفوذ است ، پيچيده مي شود.چرا كرم هاي ضد آفتاب بايد پوست را سريعتر جذب كنند ؟ كرم هاي ضد آفتاب بلافاصله warblum بافت سبكي و سهولت به پوست جذب مي شود و مانع از احساس سنگيني و خشك شدن پوست مي شود و مي تواند مورد استفاده قرار گيرد براي محافظت از پوست صورت و بدن به صورت همزمان استفاده كنيد. يك مزيت مهم است كه اين كرم هاي ضد آفتاب است كه آن را براي پوست هاي حساس طراحي شده و علائم آلرژيك بر روي پوست ايجاد نمي كند. اين همچنين شامل ويتامين E و ترويج زيبايي و سلامت پوست.  اين محصول كرم هاي ضد آفتاب در سه طيف رنگ است و مي تواند به راحتي در پوست هاي مختلف استفاده مي شود.چرا كرم هاي ضد آفتاب بايد خواص مرطوب كننده?كرم هاي ضد آفتاب بلافاصله warblum براي افرادي كه خشك, پوست حساس, دارند, و غيره. مناسب است به دليل وجود آنتي اكسيدان ها در ساختار آن از بروز پيري زودرس و لكه ها و كك و مك ناشي از اشعه هاي مضر خورشيد را مي تواند كمك به جلوگيري از.داشتن خواص مرطوب كننده اين كرم و ايجاد ظاهر مات بر روي صورت ، مزاياي ديگر كرم ضد آفتاب instorblum است.چرا كرم هاي ضد آفتاب به نور و اكسيژن حساس هستند ؟  كرم هاي ضد آفتاب درخشان آلو عاري از الكل و پارابنها (نگهدارنده مواد شيميايي كه به عمق نفوذ از پوست مي تواند ارائه آثار مخرب آن در پايه لايه از بافت پوست است و ممكن است تحت تاثير آن) اما پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشيد محافظت كنيد. اين كرم براي استفاده در ساحل شن و ماسه در نزديكي دريا و محيط مانند گرد و غبار وجود دارد, زيادي, بسيار مناسب و جلوگيري از چسبندگي به پوست مي تواند براي بزرگسالان و كودكان نيز قابل استفاده است.چرا شكوفه كرم هاي ضد آفتاب تمام خواص كرم هاي ضد آفتاب ايده آل است؟پوست خود را يكي از مهم ترين بخش هاي بدن است كه شما بايد مراقبت و توجه به زيبايي و سلامت. داشتن پوست زيبا روشن و حس اعتماد به نفس و اثر مثبت بر خلق و خوي شما را افزايش مي دهد. بنابراين حفاظت از پوست خود را از عوامل مضر و مخرب بايد بخشي از برنامه روزانه خود را استفاده از كرم هاي ضد آفتاب مناسب با ساختار پوست خود را يك گام بزرگ و موثر سلامت, زيبايي و طراوت شده و مانع از بروز مشكلات مشترك از پوست مانند آفتاب سوختگي ، , چين و چروك, كك و مك و لكه هاي تيره ناشي از خورشيد و... ممكنه باشنبنابراين كرم هاي ضد آفتاب فروم گزينه مناسب براي افرادي كه پوست جوش يا آكنه هستند به اين دليل كه بافت خوب است سبكي و افزايش چربي بسته شدن منافذ پوست و بدتر شدن وضعيت جوش يا آكنه است نه از پوست در برابر راديكال هاي آزاد و اشعه ماوراء بنفش خورشيد محافظت كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.