حذف لكه هاي روغن از لباس

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

حذف لكه هاي روغن از لباس

۱۱۲ بازديد

چگونه به حذف لكه هاي نفت از لباس. لكه هاي نفتي آن لكه هايي هستند كه براي پاك كردن دشوار است . در اين بخش از راهنمايي رطوبت خانه داري, ما برخي از راه هاي ساده و عملي به طور كامل حذف لكه هاي نفتي از لباس توصيف.

https://elanza.com/product/LNZP-60eae99981ad0/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
اگر شما ترس از لكه چربي بر روي لباس ، بسياري از انواع مختلف محصولات خانگي است كه شما مي توانيد آن را روشن به نگاه تميز و تازه دوباره وجود دارد.
پاك كردن لكه هاي نفتي
چگونه لكه هاي روغن و چربي را روي لباس برداريم؟ترفندها براي حذف لكه هاي نفتي از لباسپاك كردن لكه هاي روغن از لباس با پودر:نگاهي به هر روغن اضافي و چربي با دستمال كاغذي.قبل از رفتن به مرحله بعدي تا آنجا كه ممكن است تميز كردن چربي و روغن از لباس را امتحان كنيد.پوشش چربي يا روغن و سخاوتمندانه با پودر بچه لكه دار.حذف پودر با يك حوله كاغذي يا قاشق او.اين كار را با دقت و جلوگيري از هر گونه نشت به ساير نقاط لباس.مقدار كمي مايع ظرفشويي را به آب بريزيد و آن را با انگشت شست تكان دهيد.هنگامي كه كفپوش آغاز شده است, حذف مسواك هاي قديمي و پاك كردن لكه با استفاده از حركات دايره اي.مراقب باشيد كه به طرف پارچه نفوذ نكنيد (در داخل پيراهن و خارج از پيراهن).شستن لباس به تنهايي با مواد شوينده تميز.دستورالعمل شستشو دقيقا در خريد لباس را دنبال كنيد.اجازه دهيد لباس خشك. خشك كردن با خشك كن مكانيكي محكم گرم ممكن است باعث شود هر روغن در لباس باقي مي ماند.پودر بچه
مراحل تميز كردن لكه هاي روغن از لباس با پودرمايع ظرفشويي يا شامپو يا صابون براي حذف لكه هاي روغن از لباس :پوشش تمام لكه هاي چرب با مايع ظرفشويي. مايع ظرفشويي براي از بين بردن چربي ممكن است مفيد باشد ، اما لازم نيست.
شما مي توانيد از شامپو در اين راه نيز از روغن هاي بدن استفاده كنيد. صابون دست يا بدن نيز خوب است ، اما آنها بايد آن را به خوبي انجام دهند.

https://www.johnsonsbaby.com/baby-products/johnsons-baby-oil


قرار دادن در آب و سپس اعمال صابون به لكه تا صابون به اندازه كافي براي فوم است. شما همچنين مي توانيد صابون رنده و پودر يا قطعات بر روي لكه بريزيد.
اگر از يك ضد عفوني كننده رنگي استفاده مي كنيد ، حتما آن را رقيق كنيد يا مواد شوينده ممكن است لباس ها را لكه دار كند.
براي لكه هاي سمج, استفاده از مسواك هاي قديمي براي كمك به تميز كردن لكه ها بهتر. البته اگر رباط ها كوچك باشند ، برس هاي قديمي يا برس هاي ناخن نيز مي توانند استفاده شوند.
پور صابون ، مواد شوينده يا شامپو بر روي لكه. شما بايد اجازه دهيد تجزيه و تحليل لكه. صابون حاوي مايع ظرفشويي و صابون لباسشويي حاوي عوامل ضد چربي خاص و همچنين شامپو است.
شستن لباس با صابون
پاك كردن لكه هاي روغن و چربي در لباس با صابونابتدا منطقه را با آب تميز كنيد و سپس به صورت اختياري آن را با سركه بشوييد. سركه يك عامل شوينده طبيعي براي بسياري از برنامه هاي كاربردي استفاده مي شود ، و غيره است. با اين حال ، مصرف صابون و مواد شوينده را كاهش مي دهد ، و آن را موثر تر است. بنابراين از مواد شوينده و صابون همراه با هر يك از سركه استفاده نكنيد.
اگر مي خواهيد شما مي توانيد مخلوط كردن نسبت با دو نسبت آب و خيس كردن لباس در آب و سركه ، سپس با سركه و صابون در بالا شستشو.
شستن لباس به تنهايي با مواد شوينده شسته و تميز. دستورالعمل شستشو دقيقا در خريد لباس را دنبال كنيد.
هنگامي كه آنها آماده خشك شدن هستند ، لباس ها را خشك كنيد. خشك كردن با خشك كن مكانيكي بسيار گرم ممكن است باعث هر گونه روغن يا چربي در لباس باقي بماند.
سركه
با استفاده از سركه بهترين راه براي پاك كردن لكه هاي نفت از لباس استقسمت دو راه براي حذف لكه نفت و راهنمايي هاي ديگرچگونه لكه هاي چرب را حذف كنيم ؟ 
برداشتن علائم و لكه ها از هر نوع پارچه مانند لباس يا فرش مي تواند يك كار دشوار است.من مطمئن هستم كه همه ما اين وضعيت خسته كننده را حداقل يك بار تجربه كرده ايم. هر چند كه دشوار است, ممكن است براي تميز كردن لكه با محصولات و فرآيندهاي مناسب.
براي نقاط روشن ، شما مي توانيد الكل را روي كاغذ تميز يا كاغذ بافت براي پاك كردن لكه ها اعمال كنيد ، اما به ياد داشته باشيد كه لكه را از لبه بيروني به سمت مركز مالش دهيد.
اگر شما در حال خواندن در اين بخش از خانه داري راهنمايي براي لكه هاي بزرگ, مرطوب حوله با خشك تميز كردن حلال و تميز كردن لكه از خارج.اگر لكه هنوز سمت چپ, تكرار اين روند چند روز بيشتر.
براي حذف لكه روغن سالاد از پارچه ، بلافاصله لايه ياقوت كبود را با يك قاشق يا چاقوي كره تميز كنيد.
حذف لكه هاي روغن بر روي لباس
راهنمايي و استراتژي براي تميز كردن لكه هاي روغن و چربي از لباسشما مي توانيد چند قطره صابون مايع را در نقطه اي بريزيد ، زيرا محصول در فيبر افزايش مي يابد. اجازه دهيد صابون 10-15 دقيقه بماند ، سپس پارچه را با آب گرم بشوييد و در صورت لزوم تكرار كنيد.
روغن بچه ، روغن مو ، تكه هاي روغن ماشين و غيره آنها را مي توان با مالش با مايعات ظرفشويي و برگزاري براي تميز 15 به 20 دقايق.
پس از آن ، پارچه را با آب گرم بشوييد و اگر لكه را تكرار كنيد.
براي كره چرب و لكه هاي كرم ، پارچه را با آب گرم و صابون بشوييد و اگر پارچه قابل شستشو نباشد ، لكه را با مايع تميز كردن خشك تميز كنيد.
حذف روغن اضافي با چاقو يا كاردك و استفاده از مواد شوينده مايع براي تميز كردن آن. آن را براي مدتي نگه داريد و در نهايت پارچه را با آب گرم بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.