ناخن هاي محكم

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

ناخن هاي محكم

۲۴ بازديد

ناخن در واقع شكل ديگري از پوست ساخته شده از پروتئين سخت به نام كراتين است. هر ناخن شامل يك لايه از سلول هاي خاص زير پايه ناخن و در نزديكي پوست اطراف ناخن است. بخشي از اين لايه به شكل يك هلال ماه رنگ پريده تنها بر روي پوست اطراف ناخن قابل مشاهده است . ناخن ها محكم به پوست اوليه چسبيده, و چين از پوست در دو طرف آن و پوست اطراف ناخن باعث رشد مستقيم ناخن .

هنگامي كه اين چين هاي پوست آسيب ديده ، صفحه ناخن تغيير شكل خواهد شد.
 https://elanza.com/product/LNZP-6044a933c861d/%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-611
ناخن ها شفا مي يابند و رنگ پوست زير خود را منعكس مي كنند ، كه در افراد تيره پوست و در افراد سبك پوست ، صورتي (ناشي از رگ هاي خوني) شديدتر است. رشد ناخن در افراد مختلف از انگشت به انگشت متفاوت است . ناخن هاي انگشتان مياني كمي سريعتر از ناخن هاي انگشت شست و انگشت كوچك رشد مي كنند. متوسط نرخ رشد حدود هشت اينچ (در باره 3.0 سانتي متر ) هر ماه . بنابراين ، هنگامي كه ناخن به علت آسيب از دست مي رود ، رشد ناخن جديد 5-6 ماه طول مي كشد . ناخن مردان رشد سريع تر از زنان به دليل تخت ناخن بزرگتر . هورمون ها نيز در رشد ناخن نقش دارند ، به عنوان مثال ، رشد ناخن در دوران بارداري و افزايش پركاري تيروئيد. هيچ ماده غذايي ، از جمله ژلاتين ، كه اغلب مشتريان زيادي دارد ، ناخن را افزايش مي دهد ، اما سوء تغذيه قطعا رشد آن را كند مي كند .
 
عوامل ديگري كه باعث رشد ناخن مي شوند عبارتند از: هوا ، سرما ، جراحي ، xHamster و بيماري ، شديد) ، سپس از يك بيماري ، تشديد و غيره شيار, سرخپوستان, نام فونت پو( نام دكتر فرانسوي اولين بار است كه شما را به روستا توصيف) در عرض صفحه ناخن براي ايجاد شود. موقعيت اين شيار روي ناخن امكان تخمين زمان وقوع بيماري را فراهم مي كند ، به عنوان مثال ، بيماري اي كه در ماه ژوئن رخ داده است ، هنوز در ماه نوامبر ظاهر مي شود.
 ناخن شكننده
شكنندگي ناشي از كم آبي (ناخن ها در زمستان شكننده تر هستند) و ناشي از واكنش شيميايي با مولكول هاي گوگرد در پروتئين هاي ناخن است. فرو بردن ناخن در آب حاوي كلر و مواد شوينده نيز باعث خشكي ، ضعف و شكستگي. براي جلوگيري از اين ، هنگام شستن ظروف از دستكش لاستيكي استفاده كنيد. لهستاني ناخن نبايد اغلب تميز شود ، زيرا پاك كننده هاي لاك نيز ناخن ها را خشك مي كنند. معمولا توصيه مي شود به رنگ ناخن ها تا امروز نگه داشتن آنها را تميز قرار داده و سپس و پس از حداقل دو روز از بازگشت به كار به ناخن zmanakavi به قوام bazyaften شما خواهد شد.
 
ناخن 
 https://www.nailpolishdirect.co.uk/
 ضربه بر روي ناخن
ضربه هاي حساس كه در سراسر ناخن رخ مي دهد طبيعي است و نشانه اي از آسيب يا بيماري نيست ، اما آسيب در بستر ناخن ممكن است يك برآمدگي مجزا شود. برجستگي ممكن است در آرتريت روماتوئيد و بيماري هاي پوستي (ليكوپلان) ظاهر مي شود. شيارهاي ناخن ممكن است با سرخك و ساير عفونت هاي خطرناك همراه باشد ، اما اين ضايعات نشانه اي از عفونت تخت ناخن نيست.
 زگيل بالشتك تشكيل شده در طول چين ناخن هستند و به احتمال زياد به گسترش از طريق جويدن. اگر اين ضايعات زير ناخن رشد كنند ، اغلب باعث ايجاد ناهنجاري ناخن مي شوند و بايد توسط يك پزشك حذف شوند.
 نقطه سفيد
علت لكه هاي سفيد روي ناخن معمولا يك آسيب جزئي است . اين نقاط نشانه اي از كمبود ويتامين نيست. راه راه سفيد ممكن است پس از قرار گرفتن در معرض طعمه ، كه به پروتئين ناخن متصل رخ مي دهد. ناخن ممكن است به علت بيماري كبدي سفيد و مات شود.
 تغيير رنگ :ما تخفيف براي دوستان روجا! خريد در حال حاضر و يك كيسه هديه رايگان!
براي خوشمزه ترين برگر در تهران در حال حاضر! بيا اواخر ، آن را بيش از!!

شايع ترين علت تغيير رنگ ناخن قهوه اي سيگار كشيدن است . اين رنگ محدود به انگشتان دست نگه داشتن سيگار است. رنگ مو و مواد شيميايي آلي ناخن لهستاني مانند مو . قرار گرفتن در معرض مس يا نقره همچنين مي توانيد ناخن آبي.
 جداسازي ناخن ها از بستر
علت جدايي ممكن است عفونت هاي قارچي.آلرژي به توليد كننده ناخن لهستاني همچنين مي تواند باعث جدايي شود. درمان اين عوارض مسئوليت متخصص پوست است .
 
ناخن 
 
 تجمع خون زير ناخن آرايش و لوازم آرايشي
خونريزي زير ناخن معمولا با ضربه به ناخن يا انگشت هنگام بسته شدن يا كشور ايجاد مي شود . اين پديده منجر به يك نقطه آبي قرمز زير ناخن مي شود كه در طول زمان سياه مي شود.
 اين تجمع خون زماني كه فشار مايع ناشي از نشت خون ناخن را از تخت جدا مي كند ، مي تواند بسيار دردناك باشد.
 درمان: ساده ترين راه براي درمان صاف گيره كاغذ و حرارت به سرخ شدن . سپس محل با دقت نوك گيره كاغذ در مركز خانه آزادي و عبور از آن.پيشنهاد ويژهخدمات زيبايي پوست و مو خدمات پوست و مو zibaiyevarid ليزر مو zaedtekpanblit ارزان تهران به مشهد / پشتيباني 24 hourlosm آرايشي و بهداشتي و مكمل هاي vdaftabdlanchin ترين عطر براي خانم
 به اين ترتيب ، يك سوراخ ايجاد مي شود كه خون از آن خارج مي شود. در دوره اي كه ناخن رشد مي كند و اين سوراخ به لبه بيروني ناخن تغيير مي كند ، ناخن را كاملا تميز نگه داريد تا از عفونت جلوگيري شود.
 ناخن ، قاشق شكل.
ناخن هاي شكل قاشق به علت انعكاس انحناي طبيعي ناخن ها رخ مي دهد . اين عارضه معمولا با كمبود آهن در كودكان همراه است . براي درمان اين بيماري بايد به پزشك مراجعه كنيد.
 
ناخن 
 
 ناخن ها بريده مي شوند.
ناخن برش داده شده و يا از هم جدا از تخت خود نياز به مراقبت هاي ويژه. سعي كنيد براي حفظ اين نوع ناخن به طوري كه مي تواند كار خود را انجام دهد ، كه براي محافظت از انگشت. ناخن ها و تخت خود را با آب در حال اجرا بشوييد. قرار دادن در محل اصلي خود بر روي تخت ناخن حك شده است.
 
يك قطعه كوچك از كاربر كه داروهاي وازلين يا آنتي بيوتيك را مالش مي دهيد بايد روي ناخن با نوار چسب قرار داده شود. گاز نفتي مانع از تكه هاي ناخن از چسبيدن به هنگام از بين بردن.
 پوسته پوسته شدن ناخن گرد
اين عارضه به علت تروما (به ويژه در افرادي كه پوست آنها خشك است) و به شكل ترك خوردگي يا كنده كاري پوست در اطراف ناخن رخ مي دهد. لبه حفر شده بود با قيچي از كلمات خاص و با استفاده از كرم ها و لوسيون ها به عنوان يك مرطوب كننده براي جلوگيري از خشكي و محافظت از پوست اطراف ناخن به دستكش به ويژه هنگامي كه دست به حيله گري گاراژ اضافه شود ،  به كارايي بالا گفت: پوسته پوسته شدن ناخن پيشگيري مي تواند انجام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.