آلوئه ورا ماده‌اي فوق‌العاده براي تقويت مو

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

آلوئه ورا ماده‌اي فوق‌العاده براي تقويت مو

۲۴ بازديد

بسياري از محصولات پرطرفدار و پرفروش مراقبتي مو كه مردم براي سلامت و زيبايي موهاي خود از آن استفاده مي‌كنند حاوي آلوئه ورا مي‌باشند. شما مي‌توانيد از فوايد بينظير آلوئه ورا براي مو به طور طبيعي و با هزينه بسيار كمتر بهره ببريد. در ادامه ما دستورالعمل تهيه چند ماسك موي فوق‌العاده با آلوئه‌ورا را در اختيارتان قرار داده‌ايم.آلوئه ورا گياهي است با برگ‌هاي پهن و داراي بويي مطبوع و آرامش بخش. اين گياه فوايد درماني و زيبايي بسياري دارد كه يكي از آن‌ها اثرگذاري فوق‌العاده روي مو است.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5793/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-matte-intense
 
آلوئه ورا ماده‌اي فوق‌العاده براي تقويت مو
ژل (ماده لزج) گياه آلوئه ورا، PH سلول هاي موها را در حد متعادل نگه مي دارد، لذا رشد موها را افزايش مي دهد و باعث مي شود موها سالم تر و محكم تر رشد كنند. آلوئه ورا حاوي آنزيم هايي است كه توليد و رشد موهاي جديد را تحريك مي كنند.
 
اين آنزيم ها سرعت جريان خون را افزايش مي دهند، بنابراين پاپيلاي پوستي (زائده بافتي ريشه موي سر) را فعال نموده و سبب افزايش تغذيه فوليكول هاي مو مي گردد. در واقع آلوئه ورا به عنوان يك ماده جادويي در جهت افزايش و رشد موها شناخته شده است.
 
خاصيت نرم كننده‌گي آلوئه ورا
آلوئه ورا براي براق شدن و كنترل خشكي مو بسيار مناسب است. به جهت خاصيت نرم كنندگي و درخشان كردن مو، از آلوئه ورا در بسياري از شامپوها و محصولات تقويتي و زيبايي مو استفاده مي‌شود.
 
پاكسازي عمقي مو با آلوئه ورا
آلوئه ورا به طور موثر فوليكول هاي مو را پاكسازي كرده، لايه هاي اضافي (روغن) و باقي مانده ساير محصولات مو را تميز مي كند، ولي با وجود اثر پاكسازي كننده اي كه دارد، صدمه اي به ريشه مو نمي زد.
 
آلوئه ورا برخلاف ساير محصولات شيميايي كه براي موها موجود است، ملايم است و سلامت موهاي شما را حفظ مي كند. استفاد از آلوئه ورا يك راه عالي براي داشتن موهايي سالم تر، درخشان تر و نرم تر است.
 
تهيه ماسك موي خانگي با آلوئه ورا 
استفاده از آلوئه ورا چه تنهايي و چه به صورت تركيب با مواد ديگر مي تواند به افزايش رشد، سلامت و زيبايي مو كمك كند، اما تركيب آن با برخي ديگر از مواد طبيعي، مي‌تواند تغذيه‌اي كامل براي موي شما باشد.
ماسك مو با آلوئه ورا,ماسك مو آلوورا,ماسك مو خانگيماسك موي آلوئه ورا
 
ماسك موي شماره 1دلت هواي اما‌م‌رضا رو كرده؟ پروازت رو از اينجا رزروكن!
بهترين گوشي طراحي شده براي شما

مواد لازم:
- ژل آلوئه ورا (6 قاشق غذا خوري)
- خاك رس (1 قاشق غذاخوري)
- روغن زيتون (1 قاشق غذا خوري)
 
طرز تهيه و نحوه‌ي استفاده: تمام مواد را به خوبي با يكديگر مخلوط كنيد تا ماده اي صاف و يكدست به وجود آيد. موهاي خود را به خوبي به اين مواد آغشته كنيد و پس از 30 دقيقه آن را بشوييد. اين ماسك را هفته اي يك بار استفاده كنيد.
 
ماسك موي شماره 2
مواد لازم:
- ژل آلوورا (2 قاشق غذا خوري)
- روغن نارگيل (3 قاشق غذا خوري)
- عسل (2 قاشق غذا خوري)
 
طرز تهيه و نحوه‌ي استفاده: تمام مواد را به خوبي با يكديگر مخلوط كنيد تا ماده اي صاف و يكدست به وجود آيد. موهاي خود را به خوبي به اين مواد آغشته كنيد و ماساژ دهيد. اجازه دهيد اين ماسك تا 30 دقيقه روي موهايتان بماند و سپس بشوييد.

https://elanza.com/product/LNZP-603fa024568b2/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-55-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
 
ماسك موي شماره 3
مواد لازم:
- برگ حنا (دو فنجان)
- ماست (2 قاشق غذا خوري)پيشنهاد ويژهبيتوتهبهينه سازي سازه با الگوريتم اجتماع ذراتتبليغات ، چاپ ,خدمات ديجيتالي و چاپتخفيف ويژه الو چاپ تا پايان خردادماهكلاه,كلاه نقاب دار,عينكجديدترين كلاه هاي تابستانه/*تخفيف ويژه
- ژل آلوورا (2 قاشق غذا خوري)
- روغن زيتون (1 قاشق غذا خوري)
 
طرز تهيه و نحوه‌ي استفاده: ابتدا برگ‌هاي حنا را دو ساعت در آب خيس كنيد. سپس همه ي مواد را با هم محلوط كرده و موها را به اين ماسك آغشته كنيد. اين ماسك مو را ميتوان ۴۵ دقيقه تا دو ساعت روي موها نگه داشت.
 
ماسك موي شماره 4
مواد لازم:
- روغن كرچك (۲ قاشق غذاخوري)
- ژل آلوئه ورا تازه (۱ فنجان)
- پودر ريحان (۱ فنجان)
- پودر شنبليله (۲ قاشق غذاخوري)
 
طرز تهيه و نحوه‌ي استفاده: ابتدا روغن كرچك و ژل آلوئه ورا را با هم تركيب كنيد. سپس پودر ريحان و شنبليله را به آنها اضافه كنيد. آنها را خوب با هم مخلوط كرده تا خميري يك دست به دست آيد. سپس مخلوط را بر روي سر و موهاي خود بماليد. بگذاريد مخلوط چند ساعت بر روي سر شما باقي بماند. سپس موهاي خود را بشوييد. اين كار را 1 تا 2 بار در هفته انجام دهيد.
 
نكات مهم
- اولين بار اين ژل را روي قسمت كوچكي از پوست خود ماساژ داده و تا دو ساعت صبر كنيد. اگر قرمزي يا مشكل خاصي نداشته باشد شما به گياه آلوئه ورا حساسيت نداريد و به راحتي مي توانيد از آن بهره ببريد.
- سعي كنيد از ماسك‌ها بر زوي موي تميز استفاده كنيد.
- پس از آغشته كردن مو به ماسك، سرتان را با يك كلاه رنگ بپوشانيد.
- استفاده از آلوئه ورا در كنار كرم هيدروكورتيزون بسيار خطرناك مي باشد. دقت كنيد زمان استفاده از هركدام اين مواد از ديگري استفاده نكنيد.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair/aloevera1-hair-mask.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.