آرايش لايت

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

آرايش لايت

۲۸ بازديد

آرايش لايت يا آرايش اروپايي از سبك هاي پرطرفدار آرايش صورت است كه با به عنوان آرايش ملايم و آرايش دخترانه هم استفاده مي‌شود. آرايش لايت سبكي پركاربرد است و در بساري از موقعيت‌ها و مكان‌هاي مختلف به آرايش هاي غليظ و ميكاپ هاي سنگين ارجعيت دارد. با اين مقاله از بيتوته همراه باشيد تا درباره‌ي اين سبك پرطرفدار آرايش بيشتر بدانيد و بتوانيد به سادگي آرايش روزانه‌ي خود را به اين سبك انجام دهيد. در ادامه جديدترين و زيباترين عكس‌هاي آرايش لايت و آرايش اروپايي را نيز مشاهده كنيد.آرايش لايت چيست؟

https://elanza.com/product/LNZP-607542e5050ca/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-20
كلمه لايت يك كلمه انگليسي به معني روشن است. كه به دليل استفاده از رنگ‌هاي روشن در اين سبك آرايش براي آن انتخاب شده است. و به دليل رواج استفاده از اين سبك در اروپا به سبك اروپايي نيز شناخته شده است.
 
آرايش لايت يا آرايش اروپايي كه با نام‌هاي آرايش ملايم يا آرايش دخترانه هم عنوان مي‌شود سبكي از آرايش است كه حالت طبيعي از آرايش را روي صورت ايجاد مي‌كند.
 
در ميكاپ صورت به صورت لايت خبري از رژلب هاي پررنگ و تيره، مژه و آرايش چشم بولد و غليظ نيست و همه چيز كاملا نچرال و طبيعي است.
 
معني آرايش لايت در اصطلاح تخصصي ميكاپ 
در اصطلاح تخصصي ميكاپ لايت به آرايشي سبك گفته مي شود كه طرح ساده اي داشته و حداكثر از تركيب سه رنگ مكمل و واضح تشكيل مي شود كه در آرايش ديده شود. 
 
در اين سبك آرايش تمامي رنگ ها تناسب منطقي باهم دارند و براي آرايش چشم ها در اين سبك آرايش از خطم چشم هاي پهن و دنباله دار هرگز استفاده نمي شود. به طور مثال ميكاپ خطي و  برش دار يا حلقوي در اين دسته آرايش قرار نمي گيرند.
 
تاثير آرايش لايت (آرايش اروپايي) بر چهره
به طوري كه هرچهره با ويژگي‌هايي كه دارد با اين سبك از آرايش زيباتر مي‌شود و يكي از تفاوت آن با آرايش ها تند يا غليظ در اين است كه چهره را به طور كامل تغيير نمي‌دهد و در همان حالت طبيعي چهره را زيباتر مي‌كند.
 
آموزش آرايش لايت,آرايش اروپايي,مدل آرايش لايتآموزش آرايش لايت
 
آرايش لايت آرايشي پركاربرد
امروزه بسياري از دختر خانم ها و خانم هاي جوان به آرايش لايت و ملايم رو آورده اند و در دانشگاه، اداره، مهماني ها و مناسبت هاي كوچك و بزرگ آرايش لايت را به آرايش هاي غليظ و ميكاپ هاي سنگين ترجيح مي دهند.
 
آرايش لايت، آرايشي مناسب براي دخترهاي جوان (آرايش دخترانه)
معمولاً در آرايشگاه‌ها اين سبك آرايش به دختران جوان و نواجوان پيشنهاد مي شود. زيرا حالت معصومانه و دخترانه را در صورت حفظ مي كند.
 
آرايش لايت، آرايشي مناسب با فصل
اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه سبك آرايش خود را بر اساس فصل انتخاب مي‌كنيد بايد بدانيد آرايش لايت بيشتر براي فصول گرم سال مورد استفاده قرار مي‌گيرد.ريشه يابي علل افسردگي توسط روانشناسان
قيمت روز مسكن در مناطق مختلف!

 
آرايش لب به سبك اروپايي
رنگ هاي آرايشي در اين سبك، بيشتر از رنگ هاي طبيعي براي لب ها مثل رنگ‌هاي نود (رنگ پوست)، رژلب گوشتي، صورتي روشن و... انتخاب ميشود
 https://elanza.com/product/LNZ-P-6006d2e03195e/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-super-stay-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-05-%D8%AD%D8%AC%D9%85-6-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
آرايش چشم لايت
آرايش چشم لايت با استفاده از رنگ‌هاي بسيار ملايم، به اصطلاح نود يا اسموكي است. كه يكي از كاربردي ترين رنگ‌ها رنگ قهوه اي در دجه‌هاي متفاوت است. و خط چشمي بسيار ظريف و مژه هايي كم ريمل.
 
آرايش لايت چشم,آرايش اروپايي,آرايش لايت لبآرايش چشم لايت
 
آموزش گام به گام آرايش لايت به عنوان آرايش روزانه
در ابتدا صورت خود را با استفاده از پاك كننده‌هاي مناسب تمييز كنيد.
 
زيرسازي و بيس (پايه) آرايش لايت 
قبل از هركاري صورت خود را آبرساني كنيد. يعني آن را شسته و سپس روي آن مرطوب كننده بزنيد. پس از آن كه از مرطوب كننده مناسب پوست خود استفاده كرديد، روي آن يك كرم پودر سبك زده و يا به جاي كرم پودر با استفاده از كانسيلر تنها لكه هاي روي صورت خود را بپوشانيد.
 
دقت داشته باشيد كه استفاده از مرطوب كننده علاوه بر نرم كردن پوست مانند يك كرم زيرسازي نيز عمل مي كند. پس كافيست از مرطوب كننده برنزه و يا رنگي استفاده كرده و زيرسازي صورت خود را تنها با يك كرم انجام دهيد.
 
نحوه‌ي زدن سايه براي آرايش لات
براي انتخاب سايه بايد به رنگ لباس و يا توناژ پوست خود نگاه كنيد و دقت داشته باشيد كه سايه تيره و مشخصي نزنيد. در آرايش لايت هدف زيبا سازي صورت بدون نشان دادن آرايش آن است پس كافيست از يك سايه كمرنگ و يا با يك خط چشم ظريف و باريك به چشمان خود حالت داده و از هرگونه آرايش چشم ديگري پرهيز كنيد.
 
شيوه‌ي استفاده از ريمل براي آرايش لايت
براي زيباسازي چشم ها مي توانيد روي آن ها ريمل زده و با استفاده از فرمژه هم مژه هاي خود را بلند كنيد. علاوه بر آن ريمل چشم ها را بزرگ تر نشان داه و كمي از آن هم كافيست تا بتوان زيبايي چشم ها را چندين برابر كرد.
 پيشنهاد ويژهبيتوتهفرش باب ميل خودتان را در سورنا پيدا كنيدترك اعتياد,ترك سيگار,ترك الكلبا وسوسه بعد از ترك اعتياد چيكار كنيم؟دستگاه جوجه كشي,كسب درآمدلذت نوشيدن آب سالم و گوارا
البته اگر از خط چشم استفاده نمي كنيد مي توانيد كمي بيشتر ريمل بزنيد. در صورتي كه نمي خواهيد از ريمل مشكي استفاده كنيد مي توانيد به جاي آن از يك ريمل قهوه اي كمك گرفته و مژه هاي خود را به زيبايي بياراييد.
 
استفاده از رژگونه در سبك آرايش لايت
اگر مي خواهيد گونه هاي خود را برجسته تر نشان داده و اثر رژ گونه نيز مشخص نباشد، كافيست از رنگ هاي طبيعي تري استفاده كرده و به كمك يك رژگونه ملايم كه به رنگ پوست و لباس شما بيايد، گونه هاي خود را زيباتر و برجسته تر نشان دهيد.
 
براي اين كار مي توانيد از پودر و يا كرم استفاده كرده و درخشش صورت خود را هم بيشتر كنيد. البته اگر پيشاني بلندي داريد و روي پيشاني خود از پنكك و يا كرم برنزه استفاده مي كنيد مي توانيد از رنگ هاي برنزه روي گونه هاي خود نيز استفاده كنيد.
 
آرايش لب ها
براي آرايش لب ها قبل از هر كاري مي بايست روي آن ها مرطوب كننده زده و يا با استفاده از برق لب رژ لب كمرنگي روي آن بزنيد. البته رژ لب خود را متناسب با لباس و رنگ پوست خود انتخاب كرده و خط لب را نيز فراموش نكنيد.
 
دقت داشته باشيد كه خط لب آرايش لب هاي شما را زيبا تر نشان مي دهد. اما بايد خط لب و رژلب همرنگ و يا رنگهايي مزديك به هم باشد طوري كه مرز بين رژلب و خط لب شما مشخص نباشد.
 
آرايش لايت,آرايش اروپايي,مدل آرايش لايتمدل آرايش لايت
 
آرايش لايت يا اروپايي عروس
از جديدترين مدل هاي آرايش عروس در سالن هاي زيبايي، مي توان به آرايش لايت عروس يا آرايش اروپايي عروس اشاره كرد كه اتفاقاً طرفداران زيادي هم دارد. بر خلاف گذشته، عروس ها ديگر تمايل به داشتن عروس ها غليظ و تند ندارند و در آرايشگاه‌هاي عروس، آرايش محو عروس در بورس آرايش و ميكاپ عروس قرار دارد.
 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/light1-makeup.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.