آموزش تهيه ژل دور چشم لنسور در منزل

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

آموزش تهيه ژل دور چشم لنسور در منزل

۲۹ بازديد

آفتاب منشأ نور و انرژي و مظهر قدرت و زيبايي است. نور آفتاب براي تمامي موجودات و از جمله آدمي سودمند است. اشعه ملايم آفتاب الانزا سطح پوست را جلا داده و در رفع عوارضي مثل جوش صورت مؤثر است. ولي همين اشعه آفتاب در صورت شديد بودن باعث ايجاد عوارض زيانباري در پوست مي‏شود.
 
اين اشعه مي‏تواند سبب ايجاد جوش، لك، خال و چروك شود و در صورت تداوم تابش اشعه شديد آفتاب ممكن است زمينه بروز سرطان پوست فراهم آيد. به همين علت است كه سرطان هاي پوست در افرادي مانند كشاورزان كه مدتهاي طولاني در معرض آفتاب شديد قرار مي‏گيرند بيشتر ديده مي‏شود. در اين افراد پوست به تدريج تيره و خشن شده و انعطاف طبيعي خود را از دست مي‏دهد و آمادگي ابتلا به سرطان پوست در آن افزايش مي‏يابد.

آموزش تهيه ژل دور چشم در منزلبا بالارفتن سن به تدريج پوست دور چشم تفاوت بسياري ميكند. و نشانه ها در اين منطقه از پوست صورت ظاهر مي شود. معمولا همه ما دنبال روشهايي براي از بين بردن چين وچروك پوست دور چشم هستيم. زيرا پوست اطراف چشم، نازك ترين پوست در تمام بدن است، و بيشتر از پوست قسمت هاي ديگر، مستعد چين و چروك مي باشد. به همين دليل براي جوان و صاف نگهداشتن ناحيه ي زير چشم، علاوه بر آبرساني بايد كارهاي ديگري نيز انجام دهيد. يك درمان عالي براي كاهش پف كردگي و افزايش آبرساني، استفاده از يك ژل چشم كاملا طبيعي است.
ژل دور چشم، يك ژل طراوت دهنده و سبك است كه به راحتي جذب مي شود و پوست را مرطوب و سلول هاي آسيب ديده را ترميم مي كند. خبر خوب اين است كه شما مجبور نيستيد براي درمان ناحيه ي زير چشمتان، ژل هاي چشم گران قيمت بخريد. مي توانيد يكي از آنها را در خانه درست كنيد. در مقاله ي امروز، ما دستور تهيه ي چند ژل را بيان مي كنيم كه مي توانيد آنها را به سرعت در خانه آماده كنيد:

ژل كلاسيك خنك كننده ي خيار و آلوئه ورا
اين هم دستور ژل مورد علاقه ي ما! اين ژل چشم، پوست را مرطوب خواهد كرد و پف زير چشم را برطرف مي كند. ساقه هاي تازه ي آلوئه ورا، 4/1 خيار قطعه قطعه شده، ظرف شيشه اي كوچك در دار و استريل، كاسه ي شيشه اي، الك، و مخلوط كن، چيزهايي است كه نياز داريد.
دستور تهيه
خيار را قطعه قطعه كنيد و در مخلوط كن بريزيد تا به شكل پوره در آيد. با يك الك، اين پوره را در يك ليوان شيشه اي صاف كنيد. ساقه هاي آلوئه ورا را بصورت افقي ببريد. يك قاشق برداريد و ژل آن را بتراشيد. پوره ي خيار و ژل آلوئه وراي تازه را در يك كاسه ي تميز با هم مخلوط كنيد.
سپس مخلوط را در يك ظرف شيشه اي استريل بريزيد. قبل از بستن درب آن، يكبار ديگر اين مخلوط را بخوبي هم بزنيد. بطري را در طول شب در يخچال بگذاريد و روز بعد، زير چشمتان بماليد. عمر مفيد اين ژل، حداكثر سه روز است.
تهيه ژل دور چشم
ژل چشم چاي سبز براي زيرچشم هاي خسته و پف كرده
ژل چشم چاي سبز
اين ژل براي زيرچشم هاي خسته و پف كرده خريد محصولات ويت يو از الانزا عالي است. ژل دور چشم چاي سبز، سرشار از آنتي اكسيدان هايي است كه از پوست در برابر آسيب راديكال هاي آزاد محافظت مي كنند. 2 عدد چاي سبز كيسه اي يا برگ هاي چاي سبز، ليوان تميز، و قالب يخ مكعبي چيزهايي است كه نياز داريد.

دستور تهيه
با استفاده از دو عدد چاي سبز كيسه اي، چند فنجان چاي پر رنگ درست كنيد. اگر از برگ هاي چاي سبز استفاده مي كنيد، بايد برگ هاي چاي را درست بعد از خيس خوردن صاف كنيد. اجازه دهيد كه چاي بمدت 1 ساعت يا بيشتر خنك شود. اين مايع را داخل قالب هاي يخ مكعبي بريزيد. قالب ها را در فريزر قرار دهيد و بگذاريد در طول شب يخ بزنند.هنگاميكه مايع ها كاملا يخ زدند، آنها را بيرون بياوريد و داخل يك كيسه ي زيپ دار منتقل كنيد. تا زمان استفاده، آنها را در فريزر بگذاريد. فقط دو مكعب چاي سبز برداريد، چشمانتان را ببنديد و آنها را روي چشمانتان حركت دهيد. مكعب هاي يخ، پوست را تسكين داده و خنك مي كند و چاي سبز نيز پف چشم را كاهش مي دهد.
تهيه ژل دور چشم
ژل چشم خيار ، خنك كننده و آبرسان دور چشم
ژل چشم خيار و ويتامين E
خيار به آرامي پوست را خنك كرده و آبرساني مي كند، در حاليكه ويتامين E، نشانه هاي پيري را معكوس مي كند. اين ژل چشم سرشار از مواد مغذي، استرس اكسيداتيو را خنثي كرده، در برابر اشعه هاي UV از پوست محافظت مي كند و تغيير رنگ پوست را كاهش مي دهد. حتي بهتر از آن، اين ژل چشم خيار و ويتامين E، سلول هاي آسيب ديده ي پوست را ترميم خواهد كرد و توليد كلاژن را افزايش مي دهد.ساقه هاي تازه ي آلوئه ورا، 4/1 خيار ارگانيك قطعه قطعه شده، ظرف شيشه اي كوچك در دار و استريل، كاسه ي شيشه اي، الك، مخلوط كن، و كپسول سافت ژل ويتامين E چيزهايي است كه نياز داريد.

دستور تهيه
خيار را قطعه قطعه كنيد و در مخلوط كن بريزيد تا بصورت پوره در آيد. با استفاده از الك، آب خيار را صاف كنيد. سپس ساقه هاي آلوئه ورا را بصورت افقي ببريد. ژل را بتراشيد و آنرا با آب خيار در يك كاسه ي تميز مخلوط كنيد. اين مخلوط را داخل ظرف شيشه اي استريل بريزيد. ظرف را بمدت 5 ثانيه در مايكروويو قرار دهيد. اينكار به ايجاد يك غلظت ژله مانند كمك مي كند.كپسول سافت ژل ويتامين E را سوراخ كنيد و مايع آن را داخل مخلوط خالي كنيد. آنها را بخوبي مخلوط كنيد و اجازه دهيد به مدت يك ساعت خنك شوند. درب ظرف را ببنديد و آنرا در طول شب در يخچال بگذاريد. اين مخلوط را در روز بعد زير چشمانتان بماليد. عمر مفيد اين ژل چشم، 2 هفته است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/cuticle/sun-cancerous-skin.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.