آموزش آرايش چشم حرفه اي

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

آموزش آرايش چشم حرفه اي

۳۰ بازديد

محققان دانشگاه استنفورد هشدار دادند كه مواد شيميايي سمي مورد استفاده در محصولات زيبايي ناخن مانند لاك‌ها مي‌توانند به سلامت انسان‌ها و از جمله باروري آسيب‌هاي زيادي وارد كنند.
دكتر تو كواچ، اپيدمي‌شناس دانشگاه استنفورد مدعي شده كه مواد شيميايي تولوئن، فرمالدئيد و دي‌بوتيل فتالات بسيار سمي محسوب مي‌شوند و قرار گرفتن در برابر آن مي‌تواند به سيستم عصبي و هورمون‌ها آسيب رسانده و با سرطان و مشكلات باروري مرتبط باشد.

https://elanza.com/mag/shade-the-eyes/
تولوئن بطور رايجي به عنوان حلال مورد استفاده بوده و به عنوان روكش نهايي در زمان لاك زدن بكار مي‌رود. اما اين ماده مي‌تواند به سيستم عصبي آسيب رسانده و مشكلاتي را در ارتباط با باروري بوجود بياورد.
تولوئن به عنوان يك افزودني در بنزين استفاده مي‌شود.فرمالدئيد كه يك ماده مشهور سرطان‌زاست، به عنوان ماده‌اي براي سفت‌كردن ناخن‌ها استفاده شده و در ضدعفوني كردن ابزارهاي مراقبت از ناخن كاربرد دارد.
قرار گرفتن در معرض دي‌بوتيل فتالات كه براي ايجاد انعطاف به لاك اضافه مي‌شود، با مشكلات باروري مرتبط شناخته شده است.
علاوه بر اين مواد، مواد شيميايي مضر بسياري در محصولات مراقبت از ناخن‌ها استفاده مي‌شود.
بسياري از سالن‌هاي آرايشي از تهويه كافي برخوردار نيستند و راه‌هاي زيادي براي ورود و خروج هوا به داخل سالن وجود ندارد. اين امر بدان معني است كه مواد شيميايي تبخير شده از محصولات زيبايي ناخن اغلب در داخل سالن‌ها باقي مانده و افراد و بويژه كاركنان آرايشگاه‌ها بطور مداوم در معرض آن قرار دارند.
از ديگر مشكلات مرتبط با مواجهه با اين مواد شيميايي مي‌توان به مشكلات تفكر و حافظه، علائم عصبي، تهوع، مشكلات تنفسي، سرطان و انقباضات عضلاني غير قابل كنترل اشاره كرد.

https://elanza.com/mag/hair-ironing-brand/

آموزش آرايش چشم حرفه ايهر خانمي بايد خودآرايي بلد باشد و نيازي به آرايشگاه رفتن نداشته باشد، معمولا خانم ها در آرايش چشم مشكل دارند و آن را به دست آرايشگر ميسپارند اما در اين بخش از دنياي مد نمناك به شما ميگوييم چگونه در خانه چشم هايتان را براي جشم ها و مجالس آرايش كنيد. با اين آرايش چشم ميتوانيد صاحب چشمان زيبا و جذابي شويد .
آرايش چشم ساده
- اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه صورت تان را با صابون به خوبي بشوييد و خشك كنيد سپس زير چشم ها كمي نرم كننده بزنيد.
- با كرمي كه يك درجه از پوست تان روشن تر است سياهي دور چشم ها را بپوشانيد براي اين كار بهتر است از كانسيلر استفاده كنيد، كانسيلر چروك دور چشم ها را نيز ناپديد ميكند.
- براي سايه چشم بهترين رنگي كه ميتوانيد هميشه از آن استفاده كنيد صورتي ملايم و قهوه اي روشن است سعي كنيد هميشه از دو يا سه تركيب رنگ استفاده كنيد، زير ابروها رنگ روشن بزنيد مانند سفيد.
سايه چشم زدن
- نوبت به كشيدن خط چشم ميرسد ميتوانيد از خط چشم مايع، مداد چشم، خط چشم ماژيكي و ... استفاده كنيد بستگي دارد با كدام راحت تر باشيد سعي كنيد خط چشم تان نازك و دنباله كوچك داشته باشد.
- مژه ها تاثير زيادي در جذابيت چشم ها دارند پس بهتر است قبل از ريمل زدن آن ها را با فرمژه فر كنيد و ان ها را رو به بالا متمايل كنيد.

https://elanza.com/mag/
 ريمل زدن حرفه اي
- ريمل وظيفه بلند كردن و حجم دادن مژه ها را دارد، ريمل ها انواع مختلفي دارند و شما بايد با دقت و حوصله مژه هايتان را به خوبي ريمل بزنيد تا بلند و پرپشت جلوه كنند. 

منبع:

https://namnak.com/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-.p66684

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.