نبايد با سلامت مژه و مراقبت به اشتراك گذاشته شود

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

نبايد با سلامت مژه و مراقبت به اشتراك گذاشته شود

۲۸ بازديد

مژه هاي ما يكي از حساس ترين موهاي بدن هستند و به همين دليل است كه اهميت بيشتري به آنها مي دهد. خانم هاي زيادي هستند كه از ريمل مژه و ابرو از تاريخ هاي گذشته استفاده مي كنند يا از مژه ها استفاده مي كنند و به مژه هاي خود توجه نمي كنند. اگر شما اين دسته از مردم نيست, شما سريع تر به ترك اين توابع و عادات!


به منظور ناراحتي با مژه هاي خود ، هميشه بايد آنها را مرطوب كنيد ، آرايش صورت خود را بشوييد و ريمل مژه و ابرو را پرتاب كنيد. شما همچنين بايد استفاده از ريمل مژه و ابرو ضد آب را كاهش دهيد و از رشد مژه ها خودداري كنيد. در اين بخش ، ما در مورد جزئيات و نياز به صحبت مي كنيم و سلامت مژه ها را حفظ نمي كنيم.

https://www.superdrug.com/Make-Up/Eye-Makeup/Mascara/c/pt_make_up_mascara
مراقبت از مژه بايددر اينجا راهنمايي هايي براي در نظر گرفتن مژه ها سالم است:
خلاص شدن از شر ريمل مژه و ابروبله ، درسته. اگر شما يك ريمل مژه و ابرو در كيسه خود داريد ، كه بيش از شش ماه آن را حفظ كرده ايد ، بايد از شر آنها خلاص شويد. برس ريمل مژه و ابرو مي تواند سلول هاي مرده پوست را جمع آوري كند و جاي خوبي براي باكتري ها ايجاد كند. شايان ذكر است كه در هر صورت ريمل مژه و ابرو كمي پس از شش ماه خراب خواهد شد.
نكته براي عمر مفيد بيشتر: خريد تنها يك ريمل مژه و ابرو در يك زمان و مصرف آن را قبل از خريد ديگر. در اين مورد ، شما مي توانيد ريمل مژه و ابرو كمتر استفاده كنيد.
ريمل مژه و ابرو تاريخ گذشته
ريمل مژه و ابرو را بشوييدفراموش نكنيد كه قبل از خواب ريمل مژه و ابرو را بشوييد ، حتي اگر خيلي خسته باشيد. داشتن ريمل مژه و ابرو در طول خواب به شدت به مژه هاي شما آسيب مي رساند. خشك آنها و باعث مي شود آنها را به ريختن سريع تر از آن بايد باشد. لازم به ذكر است كه همچنين به چشم و پلك شما آسيب مي رساند.
تقويت مژه هااين به اين معنا نيست رشد موقت. شما مي توانيد سرم رشد را خريداري كنيد و مژه ها را تقويت كنيد تا شرايط (با توجه به راهنمايي ها) را به آنها بدهيد و آنها را براي رشد مطلوب تقويت كنيد. البته اين مرحله قبل از مرطوب كردن مژه ها انجام مي شود.
هنگامي كه سرم را براي رشد و تقويت مژه هاي خود انتخاب مي كنيد ، مطمئن شويد كه ليستي از تركيبات آن را مطالعه كرده ايد. معمولا بهتر است يك سرم كاملا طبيعي را انتخاب كنيد. هر شب قبل از خواب از آنها استفاده كنيد و مژه هاي خود را رشد دهيد.
افزايش مژه
تميز كردن برس ريمل مژه و ابروبر اساس تحقيقات ، بسياري از زنان بر اين باورند كه برس هاي مژه مانع از بد شدن و كثيف شدن آنها مي شوند ، اما به نظر ما ، آنها بي فايده و وقت گير هستند. پاك كردن مواد افزودني ريمل مژه و ابرو خود را از قلم مو با دستمال و جلوگيري از لكه بيني مژه هاي خود را.
استفاده از گوشه اي از قلم مو ريمل مژه و ابرو خود را.با توجه به تحقيقات انجام شده, و غيره.- نگه داشتن قلم مو به صورت افقي و عقب جلو كردن كساني كه مژه هاي شما را حجيم در حالي كه در حالت عمودي نگه داريد و آن را و كشيدن نوك قلم مو بيش از گذشته مژه هاي شما را بلندتر مي كند و اين باعث مي شود نگاه طبيعي تر.
حفظ سلامت مژه
مژه ها نبايد مراقبت شوندتوجه به برخي از اين برگ هاي مژه:
ريمل مژه و ابرو خود را خراشيده نكنيدشايد شما با استفاده از روش هاي نامطلوب براي پاك كردن ريمل مژه و ابرو خود را. با توجه به مطالعات اخير ، اگر مژه هاي شما جريان داشته باشند ، ممكن است تنها دليلي باشد كه هنگام تميز كردن آن مهرباني نكنيد.

https://elanza.com/product/LNZ-P-60054e6b16290/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-max-lash
اگر شما استفاده از پاك كننده آرايش خود را در راه تقلا به جلو و آن را به منطقه چشم ، شما ممكن است مژه هاي خود را سقوط. آن را به آرامي با يك پاك كردن پنبه يا يك سواب پنبه در راه حل خلاص شدن از آرايش و يا روغن خيس كنيد سپس با اين ريمل مژه و ابرو از برنامه هاي خود را براي ديدن كه اين كار را براي ريمل مژه و ابرو فرايند تميز كردن را بهبود بخشد.


پاك كردن ريمل مژه و ابرو
مژه هاي خود را گرم نكنيداجتناب از گرم كردن مژه ها يا گرم كردن آن با سشوار. دفاع براي ضربه هاي شما خوب نيست. با توجه به تحقيقات انجام شده ، گرماي شديد مي تواند ريشه هاي مژه را تضعيف كند و از آنها خارج شود.
اجتناب از كاشت مژهپسوند مژه قطعا مخفف داشتن مژه هاي زيبا و طولاني تر است ، اما آنها نيز با مشكلات. به عنوان مثال ، پسوند مژه وزن زيادي را به مژه هاي طبيعي خود اضافه مي كند و باعث مي شود كه آنها سقوط كنند.
علاوه بر اين ، اكتان مژه مي تواند گرد و غبار به سمت مژه هاي خود را جذب و خشك چشم خود را. برخي از خانم ها ممكن است مژه ها را در طي يك دوره طولاني از بين ببرند. البته اين مي تواند خوب براي انجام اين كار در مناسبت هاي خاص مانند عروسي و يا تعطيلات, اما اجتناب از آن را به عنوان آنجا كه ممكن است.
پيوند مژه
مژه هاي دروغين خود را سفت نكنيدهنگامي كه شما به خانه از يك حزب و شما تمايل به حذف خود مژه مصنوعي و به رختخواب برويد اما اگر شما آنها را بيرون بكشيد ممكن است كمي مژه.
با توجه به مطالعات مدرن, و غيره. مهربان ترين راه براي كندن مژه مصنوعي خيس خوردن يك سواب پنبه در پاك كننده پوست چرب و شل چسبندگي از خط شلاق براي كمك به آن است و سپس به آرامي از وسط مژه مصنوعي را از آسيب هاي جدي براي جلوگيري از.
مسدود نشودبرخي از خانم ها با موهاي بور يا قرمز مانند مژه هاي خود را سايه مي زنند تا هميشه تاريك باشند. انجام اين كار در هر حال حاضر و پس از آن و يا در مناسبت هاي خاص است اما آن مي تواند آسيب چشم و مژه اگر سايه يك عادت تبديل مي شود در آرايش خود روند.
در فرمول براي سايه يك سري از مواد شيميايي قوي (آلرژن براي بزرگسالان) استفاده مي شود: diamine ، فرمالدئيد و مواد معطر است. فرمالدئيد در يخچال و فريزر نيز به عنوان نگهدارنده براي جلوگيري از پوسيدگي بدن استفاده مي شود. بنابراين شايد بهتر است براي جلوگيري از اين.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.