كاشت قالب ناخن

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

كاشت قالب ناخن

۲۸ بازديد

خانم‌ها به دلايل مختلفي كاشت ناخن انجام مي‌دهند؛ برخي صرفا براي زيبايي و برخي ديگر به دليل مشكلات ناخن‌هاي‌شان و براي پوشاندن ناخن‌هايي كه به گفته خودشان رنگ و روي زيبايي ندارد انواع كاشت را تجربه مي‌كنند.در ادامه با انواع روش كاشت ناخن آشنا شويد.كاشت ناخن تا حد امكان توصيه نمي شود مگر در مواقع خاص مثل كساني كه ناخن شان عيب دارد، يعني ناخن هايي كه به طور ژنتيك ايراد دارند و ظاهر خوبي ندارند آن هم به صورت مقطعي و با رعايت تمام نكات ايمني و بعد از امتحان كردن تمام موارد ايمني و جواب نگرفتند.

https://elanza.com/category/health-care-thermometers
 
كاشت قالب ناخن
مدلهاي طراحي و كاشت ناخن متنوع است در اين نوع از كاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعي مي‌گذارند تا شكل آن را به خود بگيرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روي ناخن مي‌زنند و بعد قالب را روي ناخن فشار مي‌دهند تا مواد روي ناخن خشك شود بعد از چند دقيقه ناخن مصنوعي را برمي‌دارند.
 
در اين نوع كاشت ديگر سوهان‌كشي نمي‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمي‌شود اين نوع كاشت راحت‌ترين نوع كاشت و در عين حال بي‌كيفيت‌ترين است.
 
در اين نوع كاشت به دليل اينكه عمل سوهان‌كشي انجام نمي‌شود بعد از مدت كوتاهي به‌اصطلاح ناخن هوا مي‌گيرد و جمع شدن هوا زير ناخن كاشت يكي از مهم‌ترين دلايل براي به وجود آمدن قارچ است. در اين نوع كاشت بايد مراقب بود تا ناخن‌ها كمترين تماس را با آب داشته باشند.
 
كاشت ناخن,روش كاشت ناخن,كاشت قالب ناخنكاشت قالب ناخن
 
به چه كساني توصيه مي‌شود؟
معمولا كاشت قالب به افرادي كه زمان كمتري براي رسيدگي به ناخن‌هاي‌شان دارند توصيه مي‌شود. ازآنجا كه در اين نوع كاشت بايد كمترين تماس را با آب داشت، خانه‌دار‌ها از انتخاب اين نوع كاشت پرهيز كنند. اين نوع كاشت زمان كمتري نياز دارد، به سوهان‌كشي نياز ندارد و نظم بسيار خوبي بين كاشت ۱۰ انگشت ايجاد مي‌كند.
 
براي چه كساني مناسب نيست!
اين نوع كاشت به افرادي كه ناخن‌هاي پراكنده و يك شكل ندارند اصلا توصيه نمي‌شود. به دليل قالبي بودن اين نوع كاشت بايد تمام ناخن‌هاي دو دست يك شكل باشند در غير اين‌صورت كاشت به شكل مرتبي انجام نخواهد شد. به دليل ضخيم بودن كاشت، كار از حالت طبيعي خود خارج مي‌شود. اين نوع كاشت را مي‌توان روي انگشت‌هاي استاندارد كار كرد. نكته مهم اين است كه احتمال هوا گرفتن اين كاشت بيشتر است. ماندگاري كمتري داردو در مقايسه با روش‌هاي ديگر مواد بيشتر مصرف مي‌شود.
 
كاشت ناخن پودري 
كاشت ناخن پودري از لحاظ زيبايي و مقاومت رتبه ي اول را به خود اختصاص داده است. در كاشت ناخن پودري اول ناخن مصنوعي را كه همان تيپ است از اوايل ناخن مي چسبند و به اندازه اي كه دوست دارند كوتاه مي كنند. بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد كاشت روي ناخن مي كنند. بعد از تمام شدن اين كار، ناخن ها احتياج به سوهان كاري دقيق و فراوان دارند. براي همين كه به خانم هايي كه وقت و حوصله ي درست و حسابي ندارند روش كاشت ناخن پودري خيلي توصيه نمي شود.
 
كاشت ناخن با پودر جز يكي از اصلي ترين شيوه هاي كاشت ناخن است , با موارد لازم براي كاشت ناخن و ابزار لازم براي كاشت ناخن با پودر آشنا شويد .
 
كاشت ناخن,روش كاشت ناخن,كاشت قالب ناخنكاشت ناخن پودري
 
پودر كاشت
جا پودري يا گوده
ليكوئيد
پمپ ليكوئيد
پرايمر ( چسب بين ناخن و مواد)
لاك مانيكور
ضد قارچ (براي جلوگيري از عفونت هاي قارچي)
قلم پودر ( قلم تخت شماره ۶ يا ۸ )
روغن ( جهت سهولت در كار پوليش)
چسب ( جهت چشباندن تيپ)
تيپ (پايه كوتاه – پايه بلند – فرنچ – طرحدار)
پوشر يا عقب زن
نيپر يا گوشت گير
كاتر سرگرد يا صاف يا هر دو – جهت كوتاه كردن تيپ
ناخن گير

https://elanza.com/category/baby-wet-wipes
بافر
برق ناخن و لاك ناخن جهت طراحي و ديزاين ناخن كاشته شده و در آخر يك جعبه ابزار تا وسايل فوق را در آن قرار دهيم .
 
كاشت ناخن پودري به چه كساني توصيه مي شود؟
كاشت ناخن پودري زمان بر است و در هر بار ترميم حدود يك ساعت تا يك ساعت و نيم زمان شما را مي گيرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتياج به سوهان كشي دارد، كاشت ناخن پودري براي كساني كه وقت حوصله كافي ندارند توصيه نمي شود.
 
كاشت ناخن ژله‌اي
در  كاشت ناخن ژله‌اي مواد را به صورت آماده مي‌توان خريداري كرد. در كاشت ناخن ژله‌اي پس از آغشته كردن ناخن به ضد قارچ مواد را روي آن قرار مي‌دهند و در دستگاه يو وي گذاشته تا خشك شود. كاشت ناخن ژله‌اي بسيار شبيه به كاشت ناخن پودري است تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است.پيشنهاد ويژهتبليغات ، چاپ ,تبليغات اينترنتياز گشتن دنبال كار خسته شدي؟مد و پوشاك,زيور آلات ، طلا وجواهر (سنگ هاي قيمتي،گردنبند، گوشواره ، دستبند و..)معرفي و خريد سنگهاي ماه تولدفروشگاه تخصصي لوازم زناشوييكاندوم متناسب با نيازت رو اينجا پيداكن
 
كاشت ناخن,روش كاشت ناخن,كاشت قالب ناخنكاشت ناخن ژله‌اي
 
روش كاشت ناخن ژله‌اي به چه كساني توصيه مي‌شود
كاشت ناخن ژله‌اي، بهترين روش كاشت ناخن براي كساني است  كه عادت به جويدن ناخن‌هاي خود دارند. در اين روش به دليل بد مزگي مواد و كنده نشدن آنها موجب مي‌شود عادت ناخن جويدن خود را فراموش كنند
 
روش كاشت ناخن ژله‌اي مناسب چه كساني نيست
در برخي موارد ممكن است پوست دست به مواد كاشت ناخن حساسيت داشته باشد كه اين امر موجب ايجاد اگزما روي پوست مي‌شود.
 
كاشت ناخن ميكس
كاشت ناخن,روش كاشت ناخن,كاشت قالب ناخنكاشت ناخن ميكس
 
بهترين روش كاشت ناخن، كاشت ناخن ميكس است. اين روش تركيبي از كاشت ناخن ژله اي و پودري است.در اين روش بعد از ضد قارچ زدن كاشت پودري را انجام مي‌دهند و بعد از سوهان كشي لايه‌اي از ژل را روي ناخن مي‌گذارند و داخل دستگاه يووي مي‌گذارند تا خشك شود. كاشت ناخن ميكس، بهترين روش كاشت ناخن است و نسبت به بقيه كاشت‌ها محكم‌تر، زيباتر و البته كمي گرانتر است. 
 
چرا كاشت ناخن هوا ميگيره؟
زماني كاشت ناخن هوا ميگيرد كه در آن حد فاصل كوتيكول و مواد گذاري رعايت نگردد. اين حد فاصل حدود ۱ ميل است كه بايد در ابتدا اين فاصله گذاري به خوبي رعايت گردد. در انتها بايد سوهان كشي دقيقي با زاويه ۴۵ درجه بر روي ناخن ها انجام گردد.
 
عوامل ترك خوردن مواد كاشت ناخن
اگر كاشت ژله اي باشد معمولا در مكان خشك ترك مي خورد. اگر كاشت پودري باشد يا كمتر از حد مواد گذاشته ايد و با كارهاي روزمره خانه آسيب پذير شده يا زياد سوهان كشي كرده ايد و مواد نازك شده يا مواد پودرتان مرغوب نيست يا قلموي تان خوب به ليكوييد آغشته نشده و پودرتان خوب خيس نشده و جذب صدف نشده احتمال خشك شدن و خراب شدن آن زياد است. 
 
دلايل بسيار است ولي اگر مراحل را به دقت انجام دهيد مواد نه ترك مي خورد و نه مي شكند. در كاشت ناخن، موادگيري مهم ترين بخش ترميم يا كاشت است و نياز به تمرين بسيار دارد.
 
چه افرادي اصلا ناخن نكارند 
به كساني كه بيماري عفوني و قارچي دارند توصيه مي شود كه كاشت انجام ندهند چون اين كار باعث مي شود فرد پيشرفت بيماري خود را از چشم دور كند. كساني هم هستند كه مستعد عفونت هستند و سيستم دفاعي بدن ضعيفي دارند و چون آنها خودشان مستعد تمام بيماري هاي ناخن هستند، با اين كار بيماري را تسريع مي كنند. 
 
نكات ايمني بعد از كاشت ناخن
با اجسام آلوده تماس نداشته باشيد، مراقبت كنيد تا ضربه به ناخن هاي تان نخورد و در كارهاي روزمره هنگام استفاده از مواد شوينده و آب تا حد امكان از دستكش استفاده كنيد.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/face-attire/nail8-implant-best.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.