نداشتن پوستي شل با خريد محصولات ماي از الانزا

خريد وفروش انواع زيورالات از جمله انگشتر

نداشتن پوستي شل با خريد محصولات ماي از الانزا

۲۲ بازديد

با داشتن پوستي شل و آويزان، نمي‌توان انتظار خريد محصولات ماي از الانزا چهره‌اي زيبا و شاداب را داشت بلكه برعكس، شل‌شدن پوست باعث مي‌شود سن فرد بيشتر از واقعيت به نظر برسد و او را خسته‌تر نشان ‌دهد.بسياري از كساني كه پوستشان مي افتد و آويزان مي شود، تصور مي كنند اين مشكل راه حلي ندارد .به راستي علت افتادگي و شل شدن پوست چيست و آيا درماني براي آن وجود دارد؟دراين مقاله شما را با دلايل افتادگي و  شل شدن پوست و راههاي درمان آن  آشنا مي كنيم.
 
دلايل افتادگي و شل شدن پوست-افزايش سن- قرار گرفتن در معرض آفتاب براي مدت طولاني- استعمال سيگار-عوامل ژنتيك- تغذيه نامناسب-كاهش وزن هاي سنگين و غيرعلمي-عوامل محيطي مانند كار كردن در شرايط يا محيط هاي خاص
بسياري از كساني كه پوستشان مي افتد و آويزان مي شود، تصور مي كنند اين مشكل راه حلي ندارد و آن را ناشي از روند طبيعي افزايش سن مي دانند. در نتيجه هرچه سن بيشتر مي شود، منتظر افتادگي پوست مي مانند و كاري به كارش ندارند در صورتي كه متخصصان پوست و مو مي گويند عوامل مختلفي در بروز اين وضع تاثير مي گذارد و با كنترل آنها مي توان شل شدن و افتادگي پوست را به تعويق انداخت. البته آنها روش هاي درماني خاصي هم براي افتادگي پوست پيشنهاد مي كنند كه به كمك آن، فرد مي تواند استحكام و زيبايي پوستش را حفظ كند.
درمان شل شدن پوست, راههاي درمان شل شدن پوست
آب به پوست رطوبت مي رساند
راههاي  درمان  وپيشگيري از افتادگي و شل شدن پوستگرچه روش هاي بسياري وجود دارد كه خانم ها از آن براي حفظ طراوت و بهبود ظاهر پوست خود بهره مي برند اما همواره مي توان از روش هاي طبيعي بي ضرر و كم هزينه براي داشتن پوستي سفت استفاده برد. برخي از اين روش هاي تاييد شده شامل موارد زير است:

1- به آرامي وزن كم كنيدمهم تر از همه اينكه مهم است كه خيلي تند وزن كم نكنيد. اگر چنين شود، پوستتان آويزان خواهد شد. پس توجه داشته باشيد كه تنها نيم تا يك كيلو در هفته وزن كم كنيد. بيشتر از اين مقدار كاهش وزن، باعث خواهد شد تا پوست شما قابليت ارتجاعي اش را از دست داده و شل شود.
2- به اندازه كافي آب بنوشيدآب در بدن معجزه مي كند! در مورد ما، آب است كه مسئول حفظ قابليت ارتجاعي پوست شماست. آب به پوست شما رطوبت رسانده و بدنتان را از سموم خلاص مي كند. پس حتماً روزي هفت هشت ليوان آب بنوشيد.

https://www.digikala.com/brand/note/
3. استفاده صحيح از آرايشترفند هاي آرايشي زيادي وجود دارد كه مي تواند صورت را لاغرتر از آنچه هست نشان دهد. اين ترفند ها چندين كيلو از صورت كم خواهد كرد. مي توانيد به خط فك و آرواره برنزه بزنيد، به طوري كه آرواره بيشتر زاويه دار شود و يا مي توان از كرم پودر و كانسيلر تيره تري در چانه زده و آن را با رنگ گردن آميخته كنيد. يكي ديگر از اين ترفند ها آن است كه با استفاده ماهرانه از ريمل، خط چشم و سايه ، چشم ها را درشت تر نشان دهيد.
4. استفاده از كرم ضد آفتاباشعه هاي مضر ماوراء بنفش تاثير مخربي بر پوست داشته و منجر به چين و چروك و افتادگي پوست مي شود. هميشه پيش از رفتن در بيرون و قرار گرفتن در معرض نور خورشيد از ضد آفتاب براي محافظت پوست استفاده كنيد تا پوستتان را سفت نگاه داريد.
شل شدن پوست
اشعه هاي مضر ماوراء بنفش منجر به چين و چروك و افتادگي پوست مي شود
5- كرم مرطوب كننده را فراموش نكنيدوقتي كه مي خواهيد پوست شل بدنتان را سفت كنيد، حفظ رطوبت فقط از طريق نوشيدن آب كافي نيست. بنابراين عادت كنيد تا هر شب قبل از خواب، و هر روز صبح پس از بيدار شدن، به بدنتان لوسيون مرطوب كننده بماليد.
6- استفاده از ليف را جدي بگيريدزماني كه به حمام مي رويد، با استفاده از يك ليف زبر، از پوستتان رويه سايي كنيد. اگر بطور مداوم از پوستتان لايه برداري كنيد، پوست قديمي را كنار زده و به رشد سلول هاي پوستي جديد فضا مي دهيد.
7. انجام ورزش هاي صورتشماري از ورزش هاي صورت وجود دارد كه مي توانيد در هر جايي آنها را انجام دهيد، در خانه، اداره و يا حتي هنگام سفر. اين ورزش ها عضلات صورت را سفت تر و شكيل تر خواهد كرد. مي توانيد ورزش هايي براي فك، پيشاني، گردن، گونه و لب ها انجام دهيد. براي مثال براي پيشاني ، هر دو انگشت اشاره را زير ابروها قرار داده ، سپس چشمها را ببنديد و با انگشت ها سعي در پايين آوردن به سمت چشم ها كنيد و هم زمان ابروها را بالا ببريد. اين ورزش ساده تا 10 دقيقه هر روز مي تواند نتيجه حيرت انگيزي داشته باشد.
شل شدن پوست,درمان افتادگي و شل شدن پوست
ماساژ پوست بهترين عامل ترميم پوست استپيشنهاد ويژهخدمات زيبايي ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زيباييليزر موهاي زائد با دستگاه متناسب نوع پوستارتودنسي,متخصص ارتودنسي,ارتودنسي نامرئيارتودنسي توسط پزشك داراي بورد تخصصي اروپاخدمات پزشكي سلامت و درمان,افزايش قدجديدترين متدهاي جهاني افزايش قد
8-ماساژ پوست بهترين عامل ترميمبطور منظم و البته درست پوستتان را با استفاده از روغن هايي مانند روغن زيتون ماساژ دهيد. اين كار پوستتان را سفت كرده و قابليت ارتجاعي را به آن باز خواهد گرداند. بنظر مي رسد كه روغن خردل براي اين منظور عالي است.

9-  ورزش را در برنامه خود ثابت كنيدزماني  وزنتان كم شد، كماكان بايد به روتين ورزشتان ادامه دهيد. حتي مي توانيد ورزشتان را تغيير دهيد و پارامتر تفريحش را بيشتر كنيد. مثلاً شنا. بعلاوه انتخاب شنا با مرطوب نگاه داشتن پوستتان، بيشتر به هدف شما كمك خواهد كرد.
 
10- غذاي سالم بخوريدصحيح و سالم غذا بخوريد. الانزا شيريني ها را از برنامه ي غذايي تان دور نگاه داريد. بيشتر به سمت آبميوه، ميوه، و سبزيجات برگ دار برويد. حتي پروتئين هم به سلامت و قابليت ارتجاعي پوست كمك مي كند. پس پنير، حبوبات و مرغ و ماهي بيشتري بخوريد.
11. از استعمال دخانيات بپرهيزيد.استعمال دخانيات يكي از محرك هايي است كه رشد و گسترش سلول هاي پوست را تحت تاثير قرار مي دهد و در توليد كلاژن اختلال ايجاد مي كند. پس بلافاصله سيگار كشيدن را ترك كنيد اين امر نه تنها سلامت فيزيكي كلي شما را بهبود مي دهد بلكه از ابتلا به بيماري هايي نظير بيماري هاي متابوليك و اختلالت بدخيم جلوگيري مي نمايد. علاوه بر اين با اين روش حتي بدون استفاده از لوازم آرايشي پوست شما به پوستي سالم تبديل مي شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/cuticle/sagging5-skin-trea.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.